مطالبی درباره آبگرمکن
آموزش تعمیر آبگرمکن برقی
يکشنبه 22 دی 1398 ساعت 17:12 | نوشته ‌شده به دستایمان اقدسی

تعمیر آبگرمکن برقی

اطلاعاتی درباره سرویس و تعمیر آبگرمکن برقی​

از آنجاکه آبگرمکن برقی در زمان استفاده، گازهای سمی مانند گاز کربن مونوکسید تولید نمی‌کند و به دلیل طول عمر بالاتر آن نسبت به آبگرمکن‌های دیگر، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. آگاهی از تعمیر آبگرمکن برقی دیواری و مخزنی از جمله درخواست‌هایی است که بین مصرف‌کنندگان و تعمیرکاران بسیار رایج است. تعمیر آبگرمکن برقی نیاز به استفاده از تعمیرکار متخصصی دارد.

مشکلات رایجی که در تعمیر آبگرمکن‌ معمولا به وجود می‌آیند مانند: گرم‌نکردن آب، صداهای زیاد دستگاه، خراب‌شدن المنت، ترموستات و ... نیاز به دانش عیب‌یابی و تعمیر آبگرمکن برقی دارد. به طور مثال، گاهی به دلیل عدم نصب صحیح ترموستات آبگرمکن برقی مشکلاتی در آن ایجاد می‌شود که در این صورت ممکن است نیاز به تعویض ترموستات آبگرمکن برقی خود داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ساختار آبگرمکن برقی و نکاتی درباره نگهداری و سرویس آن به شما ارائه کنیم. همراه ما باشید.

 



موضوع : | بازدید : 103
برچسب ها : تعمیر آبگرمکن برقی دیواری,تعمیر آبگرمکن برقی مخزنی,تعویض ترموستات آبگرمکن برقی,آموزش تعمیر آبگرمکن برقی,قیمت تعمیر آبگرمکن برقی,

تعمیر آبگرمکن دیواری با کمترین هزینه
سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 19:30 | نوشته ‌شده به دستایمان اقدسی

تعمیر آبگرمکن دیواری

 

تعمیر آبگرمکن دیواری نسبت به سایر آبگرمکن ها اپیدمی تر شده، دلیلش هم روشن است. هرچه تکنولوژی قطعات پیشرفته تر می شود، دستگاه ها کوچک تر می شوند. به همین منظور تعمیر آبگرمکن دیواری بیشتر درخواست می شود زیرا کمتر خانه ای همچنان از آبگرمکن های قدیمی و بزرگ استفاده می کند. تعمیر آبگرمکن دیواری همچون سایر فعالیت های فنی، نیاز به یک متخصص دارد تا نسبت به اجزای آن آشنا باشد.

در ادامه چگونگی و روش تعمیر آبگرمکن دیواری برایتان شرح داده شده تا چنانچه با دستگاه فوق آشنا هستید، تعمیر آن را هم فرا بگیرید.

آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری​

 داغ نبودن آب​

بزرگترین مشکلی که مصرف کننده را مجبور به تعمیر آبگرمکن می کند، داغ نشدن آب است. چنانچه با این مشکل رو به رو شدید، فورا درخواست تعمیرکار نکنید. اول می بایست برق و گاز آبگرمکن بررسی شود. چنانچه یکی از این دو (یا هردو) قطع هستند، آن ها را وصل کنید. به همین سادگی شما می توانید مجددا از آب داغ استفاده نموده و نیاز نیست هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری را متقبل شوید.



موضوع : | بازدید : 129
برچسب ها : آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری,هزینه تعمیر آبگرمکن دیواری,روش تعمیر آبگرمکن دیواری,قیمت تعمیر آبگرمکن دیواری,تعمیرات آبگرمکن دیواری,

 
گالری عکس